torsdag den 24. marts 2011

Stof til hårbånd og andet pynt

På vej til sykursus tirsdag stoppede jeg ved Sy og Strik i Stege. Jeg skulle bare have en hel masse elastik (mangler altid elastik for tiden) men endte med også at købe et par små stykker Kaffe Fassett stof, som jeg havde tænkt mig skulle bruges til hårbånd og andet pynt...

Jeg har stået og nusset rullerne med Kaffe Fassett stof i butikken mange gange. Først syntes jeg, at mange af tekstilerne var for spraglede. Så blev jeg i tvivl og vidste ikke rigtig, hvad jeg skulle mene og nu jeg har helt skiftet mening. Jeg kan sagtens se Asta Helene og Lucca hoppe rundt i sommerkjoler af det her stof!!! jeg burde finde mig en rig mand, hvis jeg skal fortsætte med den her hobby;o).. Nedenfor flere billeder af Kaffe Fassett...


Der findes også nogle fede tekstiler på http://www.sisboom.com/, men jeg kan desværre ikke finde dem nogen steder i DK :o(.... Måske har jeg ikke kigget grundigt nok?...

1 kommentar:

  1. du kan da lige vove på at finde en anden mand.... og nu skal du da også lige "arbejde" dig igennem det stof du har ;o)

    SvarSlet