tirsdag den 7. februar 2012

Har ikke været særlig aktiv med syningen på det seneste.. har nemlig fået nyt arbejde, som jeg startede på 1. december sidste år og med helt nye arbejdsområder og arbejdsprocesser bliver der ikke plads til så meget sjov og ballade ved siden af...

Mine muligheder for at blive bedre til at sy er dog blevet bedre! Charlotte Wiegand er nemlig begyndt at tilbyde kurser i København. Nærmere bestemt her:

Håndarbejdets Fremmes Seminarium - Frederiksborggade 32 , 1. sal - 1360 Kbh. K

Hvilket tilfældigvis ligger omtrent lige ved siden af mit nye arbejde!

Jeg vil gerne benytte lejligheden til endnu engang varmt at anbefale Charlottes undervisning, uanset hvilket niveau man befinder sig på og om man enten har eller ikke har en designer i maven, kan man lære en masse af Charlotte. Hun er et overflødighedshorn af viden om materialer, mønstre, konstruktioner, design. Samtidig er hun en dygtig underviser, der tilpasser sin undervisning til de enkelte elever på holdet (og nej jeg bliver ikke betalt for at sige de her ting!!! ;)).

Kursusprogrammet er her: kursusprogram forår 2012 læs mere på Charlotte Wiegands hjemmeside HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar